مرمت مسجد روستای دهیاری بشاگرد توسط گروه‌ جهادی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 15 مرداد 1394
بازدید : 368
نویسنده : فــردیـن احـمدی
مسئول بسیج سازندگی بشاگرد خبر داد
مرمت مسجد روستای دهیاری بشاگرد توسط گروه‌ جهادی

مسئول بسیج سازندگی بشاگرد با اشاره به مرمت مسجد روستای دهباری بشاگرد توسط گروه‌ جهادی گفت: این پروژه با حضور 20 نفر از بسیجیان جهادگر در مدت 10 روز انجام شد.

خبرگزاری فارس: مرمت مسجد روستای دهیاری بشاگرد توسط گروه‌ جهادی
 

به گزارش عصربشاگرد، به نقل از روابط عمومی بسیج سازندگی هرمزگان، اکبر کرمشاهی مسئول بسیج سازندگی بشاگرد با اشاره به مرمت و بهسازی مسجد دهباری بشاگرد اظهار داشت: این پروژه با حضور 20 نفر از بسیجیان جهادگر در مدت 10 روز انجام شد.

وی با اشاره به جزئیات مرمت و بهسازی مسجد دهباری تصریح کرد: رنگ‌امیزی، گچبری و غیره از جمله فعالیت گروه جهادی در این مسجد است.

مسئول بسیج سازندگی بشاگرد با اشاره به ظرفیت‌های محرومیت زدایی در این شهرستان گفت: بشاگرد دارای روستاهایی است که از محرومیت بسیار زیاد رنج می‌برند و بسیج سازندگی با قدرت تمام وارد عرصه شده است و در زمینه‌های مختلف مردم را یاری می‌دهد.

وی با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی در سال‌های اخیر گفت: این سازمان با اعزام گسترده گروه‌های جهادی از سراسر کشور به بشاگرد روند توسعه منطقه را تسهیل بخشیده است.

کرمشاهی ساخت مسجد، مدرسه، خانه عالم، خانه بهداشت، غسالخانه، سرویس بهداشتی و غیره را از جمله پروژه‌های محرومیت زدایی دانست و افزود: این فعالیت‌ها در بازه‌های زمانی 3 الی 12 روز توسط گروه‌های جهادی انجام می‌شود.

انتهای پیام/88001/س

 

 





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار فرهنگی هنری , ,
:: برچسب‌ها: مرمت مسجد روستای دهیاری بشاگرد،مسئول بسیج سازندگی بشاگرد،اکبر کرمشاهی ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com